Ganska lyckad helg

Spelning på fredag, fest på lördag och döden på söndag. Jag skulle nog säga att min helg gjort mig lyckad, och väldigt glad =)

Fredagen startade dock seg som in i helvete! Kommer försent till Geografiprovet (som var sjukt lätt, fast ja klarade det nog inte ändå haha) och sen typ kolla på redovisningar på religionen. En allmänt dryg dag i skolan, eftersom att jag, Liv, Thomas, Alice och Mia satt i soffan i studion och typ sov (jag kollade på South Park). Man va för trött för att orka åka hem, och för trött för att ligga kvar. Efter ett tag bad jag Joel att bli arg och kasta ut oss från studion (gick inte så bra, men vi gick) men då förflyttade vi oss bara till Lilla Studion...

Efter att ha flyttat runt min lata kropp från ett ställe till ett annat i studion så bestämde jag mig för att göra nått. Så jag och Mikaela gick och fikade =) vilket va jätte kul, de va ett tag sen jag snackade med henne. Sen drog hon hem, jag drog och lanade i en timme och sen gick till Kulturhuset och träffade Liv. Vi skulle kolla på Get Fuzzy, som va skit grymma (som vanligt). Efter det drog ja typ hem och sov....

När lördagen kom va jag fett taggad! Skulle jobba 10.00 - 15.00 och sen vid 21.00 va det fest i gamla stan! Jag lyckades fixa två flaskor Jägermeister (varav en jag drack upp den kvällen). En helt lyckad kväll, men det som gjorde den perfekt va ju när Linda kom =] Då blev jag riktigt lycklig. Awsome kväll som sagt, krashade hos Mattias och drog till jobbet morgonen efter. BLEV sjukt bakis typ 2 timmer efter jag började jobba haha. DÅ kom huvudvärken. =P
Så jag har bara jobabt idag och typ inte gjort NÅGONTING......verkligen....
Kom hem......åt mat....kolla Miami Ink.........sitter vid datorn nu....

Ska kolla på film (kanske om jag orkar) och sen däcka i sängen.. gonatt

Mr Tard

Kommentarer
Postat av: alla känner mig

linda o charlee sitting in a tree.....:D

flåt <3

2008-12-14 @ 22:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0