Jul etc

Ja ja ja... då va de jul igen då. Det har väl visserligen vart ett tag sen jag skrev i denna så kallade blogg med mycket sär skrivning <---- det var meningen. Men men, ska vi gå igenom vad som hänt de senaste 12 dagarna? Typ inget viktigt egentligen. Eller jo... kanske... typ.... men jag vet inte... Skolavslutningen var fin och så på fredagen (den 19:e).... iaf från det som jag har hört. Jag låg nämnligen hemma och var bakis/sov. De va fest hos Mr.Schlyter på torsdagen... eller inte hemma hos honom, på hans lantställe på Djurö. En ½ flaska Jägermeister gick åt, och de va väl värt.... hade vart mer värt om Linda inte vart sjuk.. men men, henne fick jag träffa i Måndags. Vi gikc och såg "The Day the Earth stood still" på bio. Den va helt ok, dock är nog slutet det mest förutsägbara slutet i filmhistorien!! Ska inte spoila men....

!!!!!!!!!!!!!!!!!

ALLA DÖR

!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aja, det va en mysig kväll =] Jag var glad den kvällen iaf... även fast jag är en feg toffel XD
Vad har jag gjort mer? Erm...jobbat och jobbat typ... sen blev det jul helt plötsligt.'
Jag fick.........
....
.....
......
.......

Presentkort:
Stadium 200:-
Dressman 500:-
MQ 400:-
Ticnet 400:-

Sen typ axe tvål & axe deo

=|


Jag gillar inte julen ibland, men jag trodde det skulle bli värre en vad det blev i år faktiskt. Nu väntas bara nyår......

Kommentarer
Postat av: malin

hurru, skriv något nytt!!! ;P



puss

2008-12-30 @ 13:53:42
URL: http://discomebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0