The time has come!!

Ja då var det dags att blogga igen då *tummen upp*
Det är inte det att jag inte pallar blogga, men jag orkar bara inte varje dag. Jag tycker det vore bättre om jag bloggade lite då och då, med länge inlägg än bara korta små strunt saker (inte för att jag skriver så intressanta saker). Så vi spolar tillbaka till i onsdags förra veckan.

Happy Wednesday
Ett evenemang anordnat av Rasmus Modeen & Joel Janson. Tanken är att man skall kunna uttrycka sig på sitt sätt på en scen i caféterian (tror jag iaf, om det finns en tanke bakom det hela XD). Det va några typer som spelade innan oss. En snubbe på akustiskt gura och en tjej som sjöng med gitarr komp. Sen var det dags för:

DIO COVER BAND!!



Och det består utav mig och Karl-Axel (Kalle). Basically så kom Kalle upp till mig på lunchen den dag med idén att vi skulle skämma ut oss inför skolan. Såklart (smart som jag är) tackade jag ja, jag kan ju inte motstå frestelsen liksom =) Så vi skapade "Dio Cover Band" och idén va att vi skulle framföra Holy Diver (Dio), men vi skulle framföra den otroligt dåligt.... och det gjorde vi... med andra ord: det blev succé! Men det roligaste av allt va dom ettor som satt i publiken och såg sjukt förvirrade ut. För dom trodde att vi va 100% seriösa och en del utav dom fattade inte att vi bara drev hehehe...

I allafall...

Torsdagen flög förbi och det blev fredag. Och som alla vet, på fredagar blir det ofta

Krogen!!
Kvällen började med att jag satt hemma och typ hade sjukt tråkigt. runt 19-tiden så ringde Elis mig och frågade om jag ville hänga med ut på krogen. Jag svarade att jag inte kunde (för Liv hade bjudit mig på filmkväll), men senare den kvällen så hängde jag med Kempas & Jonas + några av deras polare till Söderhof. Drack en öl, träffade Gurra ifrån Clas Ohlson sen drog vi till Movitz i gamla stan där vi då satt resten av kvällen. Det va trevligt, träffade Jacob som spelar bass i Cipher Pool samt ett par grabbar från Tabasco Stockholm som jag lyckades lura med till BooNG nu på fredag. Jag drog hem med 02.33 bussen. SLut

Clas Ohlson Julfest
Och så blir det lördag och dags för firma fest. Tur för mig att jag inte var bakis alls =P
Dock så fick jag ett samtal klockan elva, och tur va det för annars hade jag nog inte gått upp...
Jag är vid Slussen runt fyra tiden och träffar folk ifrån jobbet för lite förkrök på Strömmen (tror jag att det heter). Det är egentligen 20, men säg ingenting ;-) Jag och Sandro va typ halft fulla när vi tog djurgårdsfärgan ifrån slussen, och det blev värre kan jag ju bara säga. Vi kom till Junibacken runt sexrycket och där mötte vi upp med Max. Sedan blev det sagotåg!!! YAY!! Jag, Max & Sandro i en vagn. Många "roliga" kommentarer flög omkring här.... dock så ringde Robban mig precis när vi va påväg in i "Nangiala" och när Robban frågade vart jag va så va det ju bara klockrent att svara: "Robert! Jag ser ljuset! Jag är i Nangiala" hehe. den blev det julmiddag med folk ifrån alla Clas Ohlson butiker i stockholm och det va fett gott. Prinskorvar, köttbullar, lax, sill, janson ja du fattar... Sen blev det party party! Drack lite för mycket, men eftersom vi förkröka vid slussen runt fyra så kändes det som om klockan va typ runt tre när vi gick därifrån vid kvart i tolv rycket. Sjukt kul kväll, dock va det lite mer party förra året.... men men...

Och som väntat blev jag stört bakis i söndags, men det va man ju beredd på....eller nått...

Mr Tard


Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha, kan titta på "dio cover band" flera gånger om x) ni bör satsa på de dära (Y) lol ;)

2008-12-05 @ 15:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0