Blogging

Bah! Sorry, men jag har helt enkelt inte orkat blogga de senaste dagarna. Va fortfarande lite halft sjuk i onsdags och i går så va jag på Älvsjö/Stockholms mässan för att kolla högskolor och universitet etc. But now i'm back baby!!! ;-)
Har typ inte gjort nått speciellt idag, jobbade som fan på projektarbetet och har skrivit en låt som heter: "The ballad of the hood" och handlar om rödluvan och vargen typ =P

Annars är jag mest taggad inför måndagen. För jag och Robban har bokat studion och ska spela in "Dog Tags." Förhoppningsvis så kommer vi hinna med allt så (vi har studion i 6 timmar), annars blir det jobbigt. Men i helgen gör jag nog inget speciellt eftersom jag är pank och pga att jag é "pank" just nu. Grattis Linn som fyller 18 år idag föresten =D
Hoppas ni har det kul ikväll!


Mr Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0