De senaste dagarna

De senaste dagarna har jag bara typ fördrivit tid. Jag skulle kunna gå in i mer detalj...... men jag tror folk skulle brevbomba mig då. "Sluta vara så jävla tråkig hela tiden Charlee" "Du är så jävla dum i huvet Charlee! Sluta säga dumma saker"
Men va fan jag bryr mig seriöst inte. Ta till exempel Stephanie i klassen. Hon håller på att "skryta" om att hon klådde mitt rekord på Tower Blox på facebook och ja sa grattis men helt 100% ärligt talat så bryr jag mig lika mycket om det som jag bryr mig mina barns liv (eftersom jag inte har några så bryr jag mig inte om dom). Men hon ska hålla på och ta upp det hela jävla fucking tiden och efter ett tag så lackar man ju eller hur? Ja sa det och fick typ svaret: "men om du inte bryr dig varför lackar du?" Mitt svar är som sådan: JAG BRYR MIG INTE KÄRRING JÄVEL! HÅLL KÄFTEN STÄNGD OCH SLUTA LANGA UT 100% IDIOTISKA MENINGAR!

Men kan man lacka utan att bry sig? Klart man kan. Om man blir tryckt till gränsen att en person som man inte bryr sig ett skit om vad han/hon har gjort så kan man lacka för att man tycker den person är så jävla slut i huvudet. Så gå och tafsa era morsor på g-punkten alla ni som tror jag bryr mig era jävla kommentarer, ni betyder inget så fuck off.

Men men... orkar inte lacka mer på meningslösa saker, för i slutändan skriver jag ju bara det här för att göra inlägget längre ;-) höhö

Jag och Robban hade bokat studion idag för att spela in en av mina låtar. Det gick ju bra..........fuck off!
Man har blivit tillsagt att Pro Tools är bättre än Logic Pro, och visst det är det.......... om skiten vill funka! Man tror det ska gå att koppla likadant som i Logic (vilket man ska kunna, A-Box till Amec In. Simpelt) men inte om Raymond har skaffat ett jävla sär mixerbord som han inte ville "ta tid" att förklara ordentligt hur man använder. "Den gör si, den gör så. Nu drar jag hem. Hej då!" Tack för den då......*host*asswhipe*host*

>_>

<_<

Nej men de va inte hans fel, dock får ja väl ta och be om en genomgång om hur man gör. Oj oj, är klockan så mycket? Borde nog plugga lite Kinesiska tills imorn. Jag ska stanna efter sista lektionensslut och göra ett prov till Kinesiskan som jag missade för två veckor sen. Kommer nog inte hem förens typ klockan sex      v_v

Gonatt Idioter

Mr Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0