Halloween



Då var det den där tiden av året igen ^_^ HALLOWEEN! Fan vad kul det är! Jag fattar inte egentligen hur många kan bli så barnsliga på en kväll om året och sen inte kunna vara lika barnsliga resten av året, det är helt sjukt! Men det viktiga är att man har kul som in i helvete iaf!!

Klockan 18.00 möttes jag och Tobbe vid slussen (blev jävligt äcklad av lodisen som sket i sin hand) och så drog vi till Tiffany's och drog en öl och lite chillinötter. Vid typ 18.40 drog vi till lillängen och väntade på Nicholas. Tobbe va utklädd till bankrånarpippi och jag som Baseball-Assassin. Vi trakasserade ett par tåg när dom stannade vid stationen, och när nicholas kom (han var Baltazar, Satan) så begav vi oss först till Frida (för att hämta djävulsstaven Bert) och sen till festen. Vi tappade bort oss påvägen till festen men hitta två personer som också skulle det (men hade ingen aning om vart dom skulle) men tillslut kom vi dit. Rätt dött i början, men efter lite shots och lite gungande i lekplatsen så blev det röj rätt snabbt. Sjukt rolig kväll, även fast jag och Linda startade Ölkrig och blev dränkta och mitt hår blev kletigt och fastnade i kudden när jag vaknade.... Hoppas det blir en till fest snart igen =D

Ajuste, som ni kanske har märkt så är min vita period över. Men jag funderar på att fortsätta ändå bara för att =P
Aja, nu ska jag fortsätta på en låt ja skrivit... Ha det gött!


Mr Tard

Kommentarer
Postat av: Arvid

HAHA va en lodis som sket i sin hand de var fan de sjukaste :D

2008-11-01 @ 23:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0