Måndag

Jaha då var det måndag igen. FY fan vad tråkiga dom är... visst jag har inte bloggat på sistone men nu var det dags igen. I princip så började dagen dåligt. Jag försov mig och missade provet i kinesiska (men förhoppningsvis så kommer jag få göra den imorn) och sen hade jag ännu en tråkig geografi lektion. Jag förstår mig inte på våran lärare. Gång på gång, lektion efter lektion så gör vi absolut ingenting! Vi tittar på film eller lyssnar på när han berättar om sin ungdom samt att om man åker skidor på en glasiär så kan man ramla ner i klyftor som är mellan 30 - 40m djupa. BORING! Jag vill nästan ha en klassiskt tråkig lektion där vi sitter och läser och sen har prov. Det känns bara som en massa slöseri på måndags förmiddag och fredags mornar.

Men i allfall, just nu sitter jag och surfar youtube.com och lyssnar på lite busringningar.
En klassiker (som all borde se) som är sjukt kul är http://www.youtube.com/watch?v=iE26gy_3juA  Baron Von Hellsing

Enjoy =)


Mr Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0