Uuuugh....

....Uuuuugh......!!

Är fortfarande sjuk, dock har jag ju typ världens bästa immun försvar så jag räknar med att vara frisk senast onsdag!! Dock har jag fått mycket gjort. Sedan söndags har jag läst 140 kapitel av Naruto och har är nu i kapp de stora Naruto nördarna i klassen (Jacob och Ralle =P) ag har även pluggat geografi och psykologi. Borde kanske skriva lite svenska också, men vi får ta det efter mina Hot Dogs är klara i så fall =)

Det bästa med att vara sjuk är att se pappa bli sur. För jag vet att han vill skälla ut mig men han kan inte för jag gör en jävligt bra "se-hur-sjuk-och-patetisk-jag-är" ansikte vilket ger honom skuld känslor =P hahahah It's awsome!! Aja, nu ska jag få igång Guitar Pro 5.2 och käka hot dogs medans jag njuter av mina "fina" gitarr riff =P

Mr Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0