Den Vita Månaden: Dag 13



Shit shit! Jag har ju helt glömt att blogga! Visserligen så skriver jag inte så ofta på helgerna, men ändå! Nu har det gått ett antal dagar sen jag bloggade på riktigt. Undrar vad jag gjort sen sist... hmm..... jo t.ex så jobbade jag hela helgen och det var väl inte nått speciellt direkt...stålar! Ja träffade nicholas i söndags och spelade lite WC3 (Warcraft 3) med han, vi börjar bli riktigt bra som lag nu. Orkade inte dra hem så ja gibbade (det är när man spelar hela natten) den natten och gick och la mig kl.18 dagen efter. Ja sov i ca 14timmar och känner mig fortfarande fett utvilad =D

Idag har jag vart hos min kurator på ungdomsmottagningen i Forum Nacka och pratade pm lite saker, sen pkte ja hem och spelade Guitar Hero II & III i nån timme, nu sitter jag här och här och skriver en låt till mitt Projekt Arbete. Det går helt ok, men jag börjar tröttna på att "musisera" så ja tror jag ska kolla på lite tv tills vidare. God natt allihopa

Mr Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0