Den Vita Månaden: Dag 14

Jag är på konstigt humör idag. Har inte gjort något alls idag. Bara suttit hemma och degat samt kollat på Samurai Champloo och South Park. Jag sket i min gruppterapi för ja ska börja nån annanstans. Och det blev inte heller något bandrep idag för Kempas ska jobba och Gurra pallar itne om vi inte har några trummor. Så jag har vart fett besviken för ja har vart sjukt taggad!! Fuck you two! Säger jag! Men allt är förlåtet.

Nån random spansk tjej addade mig på myspace (sen msn) och det visar sig att vi har SJUKT mycket i gemenskap! Typ all från musik, film, politiska synpunkter och viljan att ta över världen ;P hahaha

Men nu ska jag nog dra mig in mot stan, det finns iaf NÅN som vill träffa mig på denna dystra och "ensamma" dag.

Ha det gött


Mr Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0