Den Vita Månaden: Dag 15

Hmmm, jag vet... det har gått förbi midnatt och är egentligen dag 16. Men orka bry sig =)

Idag har jag verkligen inte gjort NÅNTING! Har typ lodat runt hemma (i mitt rum typ) och kollat på Samurai Champloo och South Park. Dom ringde ifrån jobbet och jag ska tydligen jobba 7-11 på fredag, lite extra cash (Yeeeeshh!). Jag och nicholas drog och lanade lite WC3 (Warcraft 3) sen och han hade med sig en lång pinne med en döskalle av frigolit på.

o__O

som han hade gjort på dramaten...

o__O

Frida's (hans flickvän) morsa (hennes mamma alltså) jobbar typ med att göra scenmatrial till dramatenpjäser. Så dom hade tråkigt och han gjorde det medans Frida typ målade PÅ en kanin (som hon så fint uttryckte det =D). Send rog vi tre till Staffans, där vi fann (till vår förvånad) en Erik! Vi kollade på The Eye (men vi kom till slutet lol) sen ägde jag ALLA på Guitar Hero III.

Men fan vilken dimmig kväll det är.... satt (eller rättare sagt stog) och frös på busshållplatsen vid Nacka Trafikplats i ca 10min tills min buss kom och min kropp vägrade somna på bussen. Så ja va tvungen att sitta att stirra ut i mörkret i typ 40min....

kul va?

Nu sitter jag här och snackar med en random tjej från Spanien via msn (vi har stört mycket gemensamt, och det skrämmer mig lite) och planerar på att gå och lägga mig.

God natt


Mr Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0