Den Vita Månaden: Dag 5

Ja! Då kom man nyss hem fråm stan da. Somnade ett tag på bussen och vaknade av en färdebeviskontroll, vilket va tur för annars kanske jag hade suttit kvar hehe. Men min vita månad går ju bra hitils. Dock har jag inte helt sluta röka, men jag röker inte lika mycket om man säger så. Har inte fått nått sug på att supa direkt heller, visst det vore kul att dra ut på krogen eller till en fest, men man kan ha kul fast man dricker cola och is =)

Dock ska jag bryta månaden vi Halloween! Då blir det party party! Ska klä ut mig också, men jag har inte riktigt tänkt ut vad än. Hmmm..... några förslag?

Stackars Karin tycker jag också, hon ligger hemma med vattkoppor. 18 år och vattkoppor! Helt sjukt! Iaf, krya på dig Karin och lycka till med Göran Persson boken hahaha (fattar fortfarande inte varför man köper den boken).


Mr Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0