Den Vita Månaden: Dag 6



Idag har vart en interessant dag, tro det eller ej. Men vi diskuterade Obama och McCain på engelskan och jag lärde mig faktiskt en hel del om Obama som jag inte visste. Och för er som inte vet (och kanske inte bryr er) så gillar jag inte McCain, jag är inte så insatt men jag föredrar Obama framför McCain. Jag fick också tillbaka resultatet på våran "Argumentative Essay" och till min förvåning fick jag VG. Det var rätt många som fick G eller IG så jag är väldigt nöjd med mig själv.

Men nu kommer det interessantaste som hände idag: Arrangering & Komposition / Svenska C (det va som en 3 timmars lektion med valfri tid för lunch). Vi skulle repa in varandrar låtar (vi va 4 pers i våran grupp) och sen spela upp dom för klassen. Jag vill bara tillägga att jag va sjukt närvös men jag är a grymt stolt över att jag har kommit över min "rädsla" att sjunga seriöst framför människor. Jag sjöng och spelade min låt "Dog Tags" och det blev riktigt bra när Robban kompa på bas, Joel på Trummor och Bettan på diverse slagverksintrument. Det har vart höjdpunkten på dagen =)

Nu sitter jag i mitt rum och jobbar på en låt som vi ska köra med bandet samt tränar de få delar av Trigger (av In Flames) som inte flyter på så bra som de borde. Vi har nämnligen första bandrepet på typ 1½månad, dock har vi ingen bassist än (Klara hoppade av). Men om någon känner nån bassist som vill köra tung metal så hör gärna av er till mig via ett mail:
[email protected]

Nu ska jag fortsätta med det jag gör och kanske spela lite Guitar Hero.

Mr Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0