Den Vita Månaden: Dag 7

WhohooO!! En vecka har gått =) Kempas vill dra med mig på en stor fest på fredag men jag vet inte. Jag ska ju spara pengar till lägenhet, så då blir det att lägga undan MINST 4000 varje månad. Så ja har typ bara råd med en fest, antigen nu på fredag eller Halloweenfesten nästa fredag. Jag tror det blir Halloween faktiskt, ja vill klä ut mig å grejjer =) hehe.

Vi hade rep idag med bandet, men vi har ingen bassist och Gurra kom inte till repet (vi va skit sura på han) men sen fick vi veta varför han inte kom så de e lungt nu. Jag, Kempas & Johan repade in Trigger av In Flames och sen latjade lite typ, vi gjorde en skit rolig metal version av Tetris (Eller Korobieniki som ja tror den heter på riktigt) som ja vill att vi ska ha som öppningslåt på eventuella gig i framtiden =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0