Den Vita Månaden: Dag 8



En kompis skicka den till mig på myspace så ja tyckte det va lite värt att lägga upp den på bloggen bara för att hehe. Palla att man börjar dagen med att debattera Obama vs McCain på engelskan idag o_O inte direkt det roligaste (tydligen har Obama hetat Barry). Sitter och pluggar på om Islam just nu, har prov imorn. Det går väl ok, om ja behöver hjälp så kan man ju alltid ringa Yousef haha XD
Gehörs- och musikläran va rätt kul idag. Vi sjöng, jag var Tenor och det gick helt okey...........eller nått. Skulle möta med en kurator idag med efter 2 timmar av vandring i det nyöppnade Forum Nacka samt svängde förbi jobbet i sickla med Erik så bestämde jag mig för att dra hem och plugga lite istället. En helt onödig dag egentligen, jag gillar inte Torsdagar =/

Men nu ska jag fortsätta att plugga. Kram

Mr Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0