Lyssna Vargar! Lyssna!




Detta dumma citat är egentligen inte så roligt men när Kalle säger så blir detbara klockrent. Haha.

Ja man började då dagen med att försova sig (bra där!) och missade en hel lektion med att läsa! OMG can you believe it!? Så jag kommer in till skolan runt 10:05 (vi började 10:00) och kliver in i lektionssalen för Arrangering & Komposition. "Fan va soft." tänker jag och kommer sen på att jag redan gjort klar min låt. Så jag gör i stort sett inte ett piss, skriker lite (men det är helt normalt i min klass).

Dagen fortsätter, röker lite blah blah. Och eftersom den här komponeringsuppgiften vi hade på Arrangeringen går ihop med en svenska uppgift så finner jag mig sittandes och gör inget.....IGEN! Har ett snack med vår tillfälliga mentor (och Svenska lärare) angående min frånvaro och lyckas till och med slänga in en kommentar om de negativa sidorna i hennes undervisning. Om nån frågar ska man besvara med ärlighet eller hur? ;-)

Sen blir det en snabb promenad till ungdomsmottagningen, och NEJ jag kollade inte om min penis var sjuk! Inte heller gick ja dit i syfte av att ta kondomer (vilket jag passade på att göra när jag va där hehe). I alla fall, nu har jag tid hos kurator på Torsdag och de e gött. Ja sket i Kinesiskan och tog ett par bärs med Jacob & Alex och deras polare.

Pallade inte dra hem så ja drog till South Point och lanade lite i min ensamhet, kom hem runt 23:33 och nu sitter jag här och skriver massa skit. Men nått måste man göra när man inte orkar gå och lägga sig just nu.

Jag undrar om nån läser detta? o.O

Kram kram

Mr Tard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0