Band namn kanske?

Jo jag sitter här vid min laptop och kan inte sova (undrar varför...! Get a LIFE!) och hittade en gammalt mejl fråm mig själv (don't ask). I alla fall, i det mejlet fann ja en lista på förslag till bandnamn till mitt gamla namn. Vissa är bara störda, men men. Enjoy:

Vital Authority
Liquid Overview
Sad Nation
Sex prank
Dangerous Confessions
Mustard Thieves
Drunken Statue
Left-handed cheerleaders
haystack band
Everyday transformation
Next Sandwhich
Sad Syndicate
Ass Dust
Erotic Radio
Scarred by Milk
Anal Consecration
Blessings of Drillin
Shallowed by the Antidote
Tragically Gagged
Priests of Idol
Obscene Erection
President Fungus
Death and...
Helldwarf
Brutal Ninja Kids
Sweet Beef Tokyo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0