Längtan

Shit asså! Jag visste att jag skulle sakna Linda och jag tyckte jag klarat mig hyfsat bra hitils men när man får ett sånt sms som jag fick av henne då kommer längtan....

Längtan efter en kram...
Längtan efter en kyss...
Längtan efter hennes röst...

I alla fall... jag fick faktiskt två sms (eller ett sms delat i två, hur man nu ser på det.) och där stod det:

"You're the foam in my bear, you're everything I hold dear.
When i'm not with you I feel such fear.
Fear of loosin you, still so glad I found you.
If you'd go away I couldn't live one more day

Please say you will stay, and make my fear go away!
I want you right now, don't make me wait anymore.
Please say how and I will run 'til my feet are sore.
I will run to you now
"

Jag har inte känt mig så ensam på ett bra tag.

Snälla kan det inte vara söndag?


<3


-
Mr Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0