Livets Ironi?

Hur kommer det sig att varje gång jag jobbar så är det sol? Och varje gång jag är ledig är det inte lika varmt eller regnar? PLUS att det kommer alltid kunder på jobbet som ska påpeka hur skit min dag kommer bli för att jag sitter/står inomhus och leker vuxen på Clas Ohlson? Kan det kallas livets ironi? Skulle inte tro det     :P

För er som läser min blogg och har min facebook så kanske ni la märke till min status igår? Om inte kan jag visa:

"Min pappa sitter full i vardagsrummet och kollar på live dvd:n med "Ac/Dc: No Bull" och spelar lufttrummor XD
"

Han var alltså skit packad! Men de bästa är inte att han var full IGÅR kväll. Det bästa är att allt han sa till mig igår upprepade han till mig vid maten IDAG, hans minns typ inget från igår XD hahaha Failure pappa! Kollade in lite statistik från bloggen, fick nytt läsar rekord idag! :D NAJS! Tänker dock inte avslöja hur många som löser för det är lite pinsamt men ändå :P Men nu ska jag nog ta och fundera lite mera omkring livet och dess "mening" ;D Vem vet, kanske kommer del två idag..... eller imorn.....eller Tisdag!? :O INGEN vet (inte ens jag) så det är bara att titta in på bloggen lite då och då för att se om jag byggt på på mina "teorier" hehe


- Mr Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0