Lördags najs!

Eller ja.... så najs vet jag inte.
Inget speciellt har hänt idag.... ingenting! Vaknade 7:30 och orkade inte, snoozade till 7:45 sen somnade när jag satte mig upp. Vaknade 13minuter innan jag var tvungen att gå till bussen. Slängde i mig mat, sprang till bussen (som var 10min sen).

MEN det har hänt en speciell sak idag :P
Jag fick lite ansvar på jobbet idag!!!!
Jag fick ha en arbetsledartelefon på mig idag, eftersom att jag hade golvet i totalt typ 4 timmar.
Inte nog med det! Jag fick också sluta tidigt eftersom det va typ inga kunder alls sista två timmarna, så jag drog hem en timme tidigt. Det var slutet på den dagen. Nu sitter jag och väntar på att itunes ska sluta sega sig! Det tar tydligen 40min att kopiera en låt från en skiva till mediabilbioteket..... BULLSHIT! Men va fan kan man göra förutom att vänta?
l
SPELA POKÉMON!
:D

eller längta till imorn.... för då kommer Linda hem till Stockholm igen <3

- Mr Tard

Kommentarer
Postat av: Ludde

va...va...va.... pokemon?

that's so last year!(inte 2002. -last year!!!)

2009-04-16 @ 19:41:33
URL: http://kasperochkompani.blogg.se/
Postat av: Mr Tard

DUDE! Pokémon is the shit! Bästa spelet till gameboy nånsin!!!

2009-04-16 @ 20:22:03
URL: http://mrtard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0