Metaltown 2009



Shit asså! Jag blir nå grymt taggad på metaltown i år! Dock har jag ingen att gå med, och det är ingen camping så man måste lösa de på nått sätt. Men ändå liksom, är det ingen som vill hänga med?

Artister:

Slipknot (US) <--- Sjukt bra live
Marilyn Manson (US) <--- En av världens grymmaste LIVE artister
Disturbed (US) <--- Grymt band i allmänhet, aldrig sett live
Volbeat (DK) <--- Helt ok band, vet inte hur de är live
DIR EN GREY (JAP)
Children of Bodom (FIN) <--- Äckligt bra musiker, sådär liveband tycker jag :/
Opeth (S) <--- Jag har inte hört så mycket, men det jag hört var bra
Girugämesh (JAP)
Meshuggah (S)
Napalm Death (UK)
Trivium (US)
<--- Kan få igång publiken, bra liveband tycker jag
Mustasch (S) <--- Gillar deras musik, dock vet jag inte hur de är live
Dragonforce (UK) <--- En av de roligaste livebanden som finns. Mycket action, mycket drag. Asroligt med andra ord.
Pain (S)
All That Remains (US)
<--- Jag säger bara en sak: Guitar Hero II
Municipal Waste (US)
Mucc (JAP)
<--- Sådär, det tar ett tag att gilla musiken och när man väl tycker den är ok så börjar den bli tjatig. Inte så bra live
Cult of Luna (S)
Evergrey (S)
Dead By April (S)
<--- Bra musik, ingen aning om hur de är på scen
August Burns Red (US)
Bring Me the Horizon (UK)
<--- Inte min musikstil egentligen, men de är grymma
Bullet (S) <--- HAr jag också hört att de ska vara bra
Pilgrimz (DK)
All Hell (S)


Snälla kan ingen följa med mig? :(


- Mr Tard

Kommentarer
Postat av: Ems

Gaaah! Jag skulle döda för att få se Marilyn Mason live och Cult of Luna är brutalt bra de med!

2009-04-23 @ 21:03:01
Postat av: Anonym

Mustasch e bättre live =O

2009-04-25 @ 17:41:22
Postat av: Mr Tard

Men då drar vi dit då! :D

2009-04-26 @ 00:47:28
URL: http://mrtard.blogg.se/
Postat av: Johanna :>

aaahh jag vill gå stört mycket ju :O Opeth, Mesuggah, CoB, Disturbed och Dragonforce?? Hur najs som helst ju :OOO

2009-05-02 @ 00:11:39
Postat av: Mr Tard

Men Johanna, du sa ju att du inte va taggad! Då är det ju inte mitt fel :P

2009-05-05 @ 19:25:15
URL: http://mrtard.blogg.se/
Postat av: E

Hur bra är MM live artist?betyg 1-10? min vän sa att han inte var något vidare. she made me doubt a little bit.

2010-01-24 @ 20:52:05
URL: http://therockyellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0