Oh back to school..

...back to school. To prove to daddy i'm not a fool.

Hehe älskar verkligen "Billy Maddison" med Adam Sandler som briljerar i huvudrollen som Billy.
Men men, det känns faktiskt lite skönt att vara tillbaka i plugget liksom. Nu har man i alla fall folk att hänga med på dagarna :D

Men ja... vad kan man säga? Engelskan va jävligt värdelös och en tråkigare Branschkunskap har jag ALDRIG haft i mitt liv. Vi hade en vikarie som va T-R-Å-K-I-G!!! Men det va ju liksom ingen som lyssna på vad han sa ändå. Dock har jag nog aldrig gäspat så mycket på en lektion i mitt liv som jag gjorde idag. Fy fan! Vi ska ha han imorn också :'(

Men vad gör jag nu? Jag sitter i mitt rum med miin gitarr vid min sida och den Thailändska ölen min syrra gav mig från hennes tre månaders äventyr i Thailand, och JA det är Singha ;) haha
Men nu ska jag njuta lite mer och kanske ta en cigg.... eller ska ja spela pokémon? Hmm... alla dessa beslut....


- Mr Tard

Kommentarer
Postat av: amanda

erkänn du vill bli engelsklärare bara för att överglänsa vår käraste ms ribberklint? haha.

2009-04-16 @ 18:36:23
URL: http://outbreak.blogg.se/
Postat av: Mr Tard

Ja självklart :D

Hon har ju sagt själv att hon hatar mig! Så varför inte ta hennes jobb? :P

2009-04-16 @ 20:09:53
URL: http://mrtard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0