Pineapple Express

Har haft hyfsat tråkigt eftersom att LÖNEN KOMMER IMORN!!!!!!!!!! Fan vad taggad jag är! Visserligen kommer jag torska ett par tusenlappar pga av räkningar, men skit samma! Nu kommer man iaf ha cash till sin egen skiva + några andras :P



Jag har kollat på film idag med min lillasyrra (Lisa). Vi kollade på en av filmerna som vår äldre syster (Mikaela) köpte i Thailand: Pineapple Express. Fy fan vad rolig den va :D Skit bra film! Massa action! Massa komedi! Och massa weed! Man får heller inte glömma de galna asiaterna med vapen och knivar som egentligen inte hade en mening i filmen XD

Den här filmen är värd fyra av fem tards!


- Mr tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0