Skit...

Jag mår verkligen skit just nu. Det är därför jag inte bloggat eller varit online på nån dag. Men i Tisdags var ja på skiva och va hyfsat lätklädd, vilket tiodubblade min baksmälla dagen därpå eftersom jag blev sjuk. Igår hade jag fått 4 timmars sömn och drog iväg min schletna kropp till psykologen, där vi kom fram till en del intressanta saker. Efteråt mådde jag sådär, en del av mig var lättad men en större del av mig var sjukt (OBS! Det var inte menat som en dålig ordvits) depprimerad. Dagen var lång och tråkig OCH jag blev tvingad att göra en massa jobbiga saker av mina "vänner." Men jag är inte arg eller syller på dem. Med tanke på att jag var den ända utan "ursäkt" så förstår jag att de tracka på mig och försökte tvinga mig att sätta upp 50st affisher i skolan när jag knappt kunde stå. ICKE! Jag drog hem istället!

SEN (och yes there's more!) var jag tvungen att dra in till stan och träffa Ralle och Jacob. Vi skulle dra till invigningen av TokyoStop och interviewa en massa cosplayers.......trodde vi. Men efter typ 45minuters meningslöst vandrande i en jakt på Frejgatan 17 så hittade äntligen dit. Och där fanns minsan inga cosplayers..... Vad gör man då? Jo man gör filmar en dokumentär om Ramen Ki-mama :D För er som inte vet var det är för ställe så är det stans bästa Ramen resaurang :P Förmodligen stans ända också hehe.

Men idag har jag bara vart allmänt sjuk. Vaknar med självmordsbelägenhet och får sen reda på att Linda ligger på sjukhus för att hon svimmade på en skiva kvällen innan. Så det gjorde ju inte mitt humör någon nytta. Oro + Självmordstank = dålig idé. Men i alla fall så chillade jag, kollade klart på Wedding Crashers och sedan drog till Engelksan. Sen blev det äcklig soppa till lunch, men det var bättre än att inte käka nånting. Right? Efter lunchen var det dags att kolla på teaterklassens projektarbete, dvs en pjäs som va skit rolig :)

Det var väl min dag i några enkla och tråkiga ord. Ska väl kanske skrammla ihop lite middag. Inte för att vi har något att laga hemma, men pasta + köttbullar slår aldrig fel.


- Mr Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0