All f***ing-hjärtans-dag

Att man pallar! Seriöst! Visserligen är jag lite bakis, har inte duschat sen i fredags; fräscht! Nej men seriöst, jag vet inte vad jag ska känna om jag ska vara helt ärlig. Men jag kan börja från i fredags så får vi se vad som händer. Rätt chill dag i skolan, jag lyckas mixa klart det mesta av "Don't Say No" (en låt som jag har skirivt) och jag brände ner den på CD. MEN sen glömde jag den i studion, och kom på det efter vi hade larmat och gått därifrån. Som tur var så hade jag fört över låten till min mobil så Linda fick höra låten ändå, och jag tror det blev en succé =) Så efter ett smått misslyckande på fredagen 13:e så chillar jag i stan några timmar sen gick jag, Linda, Emma, Lisa, Mattias & Noel och tog en öl/vin på BAR, ett ställe vägg-i-vägg med Sugar Bar, och det var trevligt. De va typ min fredag, basic eh? Lördagen började väl med att Mattias blev sur på mig haha. För ja sa att vi skulle ta 12.48 bussen in till stan och vara där halv ett..... de va inte förens han ringde mig som jag fattade att jag sagt fel haha. Förlåt pojken haha. Men i-alla-fall!!! Jag och Mattias drar och köper en akustisk gitarr till honom samt ett munspel var =D Det tror jag har vart min livs bästa investering faktiskt! För senare på kvällen skulle vi på Linneas alla-hjärtans-dag-fest i gamla stan så vi tänkte att vi står ut lite haha. Vi tog på oss tomteluvor och spelade munspel hela vägen från Sickla Allé till gamla stan hehe. Fy fan va folk blev sura på bussen, men vi skrev en låt!! Efter några timmar s föreslår Mattias att vi drar vidare till en "tjej-middag" i Orminge. Jag var lite tveksam ett tag men sen så drog vi dit i allafall......och det var ju kvällens misstag!!!! Bara massa idiotiska brats och fula "rika" tjejer. Fan vad jag ville spy! De ända som va normala där va jag, Mattias, Julia (tror hon hette så) och en snubbe som kallades för bonden. Resten ville man bara köra upp i Peter Harrysson's rövhål!! Så vi drog därifrån hyfsat snabbt, men vi pallade inte dra tillbaka till den första festen igen, för att senare dissa alla (igen!) efter en timme liksom....inte värt! Så vi hänge först på donken, sen gick en promenad vid södra teatern och spelade lite munspel. Sen efter en jävla tid kom Cassandra och Linda dit. Ja drog med Linda hem och sov kanske 3½ timmar, med tanke på att vi kom dit typ vid halv 5 och skulle upp 8.....wie(!)....Men ja skulle nog inte hängt med dit. #1 För att jag skulle fått mer sömn någon annanstans #2 Ja va fett tråkigt/ointressant och drog ner stämningen liksom (as I tend to do). Men men.... nu sitter jag här och smådeppar.... ska på pannkakskalas hos Tobbe idag, det ska bli kul. Men i mitt nuvarande tillstånd så är jag inte så taggad faktiskt. Vet inte riktigt vad jag ska göra längre (att beropå ingeting sådär)..... har ingen koll, inget självförtroende, ingen entusiasm och typ ingenting. Allt jag (och andra) gör duger tydligen aldrig......eller jag vet inte.... känns bara som jag gör fel hela tiden....


Här är listan på hur många random människor jag träffade igår på helt random ställen:

- 2 Snubbar från Djurgårdens amerikanska fotbollslag
- Anthony & Robell från SMM
- Jamie från 1:an
- Liv, Frida, PH & Danneman på donken
- Jacobs lillebror Leo på bussen tillbaka in till stan
- Hanna T, från min lillesyrras handbollslag/klass. Lite illa att hon va på samma fest



Hope you had a happy fucking valentines day!

Mr.</3 Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0