Domarutbildning



Helt okey dag, men förmodligen inget värt att nämna här. En helt vanlig Tisdag skulle jag nog säga. Samma gamla tråkiga 2timmars-hål, samma gamla tråk helt enkelt. DÄREMOT fick jag svar på ett mejl som jag skickat till Per Forsberg där jag skrev att jag är intresserad på att ta en utbildningskurs i Amerikansk Fotboll, för att bli domare dvs. Han sa bara att jag skulle gå in på amerikanskfotboll.com och kolla hur det funkar. Det kommer komma upp info om när själva kursen är i stockholm etc. Men om nån har lust att lära sig något om hur reglerna i sporten fungerar så gå in här och läs regelboken. Den är bara 145 sidor lång..... Så det är väl dags att börja smygläsa lite så att jag blir hyfsat förberedd.

Mr Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0