Hang on! I didn't actually read that! I just looked at the words and thought about monkeys!!



Fy fan vilken bra humör jag är på idag! Jag har köpt en ny mobil (Sony Ericsson W380i) och fortsatt jobba på migtt "hemliga" arbete. Anledningen till att det är hemligt är att de flesta som känner mig vet vad det gäller men det finns en viss person som jag inte vill ska veta vad det är för något haha, så tyvär kan jag inte riktigt avslöja. Men ta det lungt! Dö inte av panik! Jag kommer avslöja innan veckans slut! Nu sitter jag och "argumenterar" med Cissi om vem som har bäst humor. Jag anser att jag har bäst, eftersom jag och anser att hon inte har någon humor alls! Alltså vinner jag. Och DÄRFÖR tittar jag samtidigt på tidernas bästa Stand-up komiker: Ross Noble! Men va fan, vad annars ska man göra? Sova kanske? Kolla film? Eller spela Quadrapop på nya mobil?

QUADRAPOP!!!



Mr Tard

Kommentarer
Postat av: Anonym

va?! hur gick det här till, vadå du vinner? jag var mycket bättre på att argumentera. så det så. jag vinner. :)

2009-02-09 @ 22:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0