Pull me under, pull me under! I'm not afraid!

Jag har precis failat på "Pull Me Under" med Dream Theater på Expert nivå på Guitar Hero: World Tour. Så nu sitter jag och lyssnar på Dream Theater via spotify istället. Jag tänkte berätta lite om vad jag har gjort (eller rättare sagt: hade tänkt göra) idag. Jag har haft en idé i huvudet ett tag nu och häromdan bestämde jag mig för att ta tag i den här idén. Jag har nämligentänkt att slipa bort all lack och färg från min gitarr och sen måla om den. Jag har inte kommit på något design eller färg änu, men ett steg i taget. Vem vet, det kanske blir najs i bara trä också? Så idag har jag suttit och skrapat bort alla djävla klisterlappar som jag har satt på Courtney. Juste, min gitarr heter Courtney, eftersom märket är X-Cort Custom så tycker ja Courtney är väldigt passande (Fiiint!!!!). Men iaf, jag hade tänkt att börja slipa ner lacken också men jag vill inte riskera att jag gör fel när jag ska knipsa av kablarna som går från pickupsen till resten. Så jag har typ väntat på att farsan ska komma hem och hjälpa mig. Men så klart är han en idiot som inte vet hur man har en mobil på, så ja får ingen kontakt med honom. Inte för en ca timma sen, så han ringde mig och sa att han kommer hem om ett par timmar. Ofta jag pallar hålla på med gitarren idag. Och ja kommer nog inte ha så mycket tid nu i veckan eller helgen som kommer att jobba på den helle. Jävla as han är! Varför kan jag inte? Därför att jag ska hålla på med ett hemligt projekt (som visserligen många vet om redan) och jag MÅSTE ha den klart tills absolut senast fredag! Otherwise I'm screwed! Men men, ja lägger upp lite bilder på gitarren sen när jag kommer en bit in i processen. Tills dess: ha det gött


Mr Guitar Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0