So fucking what?

När man får reda på att ens famlj lever i en ekonomisk krigszon (om man kalla det så) så blir man jui inte direkt peppe på något eller hur? Kul att ens pappa måste fråga om han får låna pengar av mig....kul att man själv måste låna pengat av andra.... fy fan vad allt går åt helvete. Det är ju inte så att jag inte har ett jobb ohc får inkomst, nej nej! Absolut inte! Men att veta att ens far måste låna känns inte så tryggt, speciellt inte när jag är en sån otroligt dålig sån. Jag sprätter bort pengar hit och dit på en massa skit liksom.

Jag vet inte vad som kommer hända i den snara framtiden...

Allt jag vet är att jag skulle inte bli förvånad om det bara tog slut...

Ett mörker utan liv och ingenting mer...

Resultatet utav ansvarslöshet, stolthet och idioti. Alla tre är områden som jag har bemästrat sendan länge.

Men som sagt: jag skulle inte bli förvånad om allt tog slut.

Inget hem...inget liv...inga andetag....


Bara mörker


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du, det finns plats för dig här. Jag tvekar inte att ställa till kalabalik här hemma. Ingen tänker låta dig hamna på gatan, förlora livet eller dylikt.

2009-02-17 @ 22:23:22
Postat av: Storasyster

Du far komma och bosatta dig hos din ofantligt rika storasyster ute pa landet. Har kan du mata grisar och jaga hons!

2009-02-18 @ 11:05:46
Postat av: Carro

Skåne finns det oxå gott om plats i (=

2009-02-19 @ 08:02:22
URL: http://onlycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0