<3

Fan va jag är glad =] Jag får spendera tid med den bästa tjejen nånsin OCH jag har piercat mig! Kan de bli mycket bättre.....erm... ja: ALKOHÅL!! XD Hahaha, det får jag inte dricka nått av på ett tag. Inga pussar/kyssar heller (men det går inge bra hitilst höhö).



Jag och Liv bokade studion i skolan idag och jag började spela in min senaste låt: "Don't Say No". Ja kom mycket längre än vad ja hade förväntat mig. Jag trodde bara att jag skulle hinna med den akustiska gitarren typ (eftersom vi bara hade 3 timmar på oss). Men jag hann med Akustisktgitarr, Elgitarr och Bas =P nu är det bara sång kvar sen är det dags att mixa den =] Ska försöka smöra lite för Joel sen när han kommer tillbaka från de "svenska-alperna" för att se om han vill sjunga på låten. Han har en MYCKET finare röst och ja tror den kommer passa typen av låt också.

Men nu måste jag sluta skriva för ja ska träna lite och sen sova, ja är helt sjukt trött egentligen men så fort jag går av bussen och kommer in i huset så blir jag inte lika trött längre av nån anledning =S

Mr Tard

Kommentarer
Postat av: Carro

du passa i piercing (=

2009-01-29 @ 13:06:10
URL: http://onlycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0