Frukost...

MMmmm.......yogurt och flingor!! Fy fan vilken kombination! Har haft fullt upp denna vecka verkar det som. Har påbörjat två nya ämnen till denna termin i plugget nu. Filosofi och Branschkunskap! Vi har fått tillbaka Maggan igen också! Ingen mer Anniki....i wish! Vi har henne fortfarande i Svenska C =[
Men ett ämne jag verkligen fastnat för är Branschkunskap. Det är skit mycket att ta in och lära sig, men verkligen intressant. Och som låtskrivare och artist (eller Upphåvsman i korrekta termer) så kommer jag ha extremt mycket nytta av att veta vad nCB och Stim håller på med. Plus att jag har en plan att lura 2:orna på penar! MUHAHAHAHA! En del av dem spelar redan i band, så jag tänkte bli deras manager och ta hand om allt! Dvs fixa så att 95% av alla inkomster går till mig ^_^ hahahaha!
SUCKERS!!

Men shit! Nu måste jag bege mig till den ever-so-important English C lesson. Vi ska sitta och läsa... jag har valt "The Catcher and The Rye" vilket iofs verkar rätt bra =] Ska välja en till bok också, och jag funderar över 3:e boken i "En Liftarens Guide Till Galaxen" serien eller "The Horrific Tales of Hercule Barefoot" men jag har inte bestämt mig. Några rekomendationer?

Mr Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0