Hon é grejen, värsta grymma tjejen!

Fan va skönt att man är på gladare humör, dock kan jag inte påstå att jag mår bra. Va ute i torsdags och firade Livs 19:e, 4 timmars sömn och en jävla bakfylla. Sen dagen efter (fredag) så va de fest hos Linda (ja va fortfarande sjukt bakis när ja kom dit) och de blev supa samt bakfylla dagen efter (idag alltså). Jag skulle ha piercat läppen idag, men jag glömde att Nacka Gymnasium hade öppet hus idag och ja skulle vara med och representera Ljudteknik & Musikproduktion. De goda nyheterna är att jag lyckades skriva klart låten "A-Lagare" och spelade in den idag, jag funderar för övrgit att döpa om den till "Hemlös & Full" eller bara "Hemlös". Sången suger hahaha, men jag har aldrig påstått att jag är bra på att sjunga, men det får duga. DÄREMOT vann jag på singstar några gånger när vi körde de på Lindas fest. Ludde och jag dampade på Magnus Uggla's "Värsta Gryma Tjejen", vilket va stört kul haha. Och ja ja, jag förlorade några gånger också men jag va ju tvungen att "spara rösten" till inspelningen dagen efter ;] Hahaha, en jävligt grym fest som jag behövde. Som alltid när ja festar med Linda så slutar det alltid i ölkrig! Hahaha, inte lika najs att stinka sprit dagen efter dock. Men tack för att man va inbjuden iaf, de va grymt ^_^

Men va fan!? Efter öppet hus så drog ja till stan (hade tänkt att klippa mig, men ja pallade inte. Tar det imorn) och köpte bl.a "Guitar Hero: World Tour". Men neeeeej! När man kommer hem så sitter handbollsnördarna (familjen) och kollar tv, så inget spelande för mig. Borde fixa en billig tv å ha nånstans på rummet. Vart på rummet? Ingen vet! =O

Så vad är upplägget för imorn?
- Pierca läppen (feel free to come along)
- Klippa mig
- Lata mig (Godis + Guitar Hero)
- Skriva klart en låt som ja kom på i sömnen natten fredag-lördag XD

Om nån har lust att hänga med som stöd (eller bara se till att ja inte bangar) till East Coast Piercings imorn så ring mig eller skicka ett sms. Nu får det vara nog, skriver kanske imorn.

Mr Tard

P.s. Är så jävla glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0