I wanna rock!

ROCK!!! Dun dundundun! Dun dundundun! I wanna rock! ROCK!
Även fast jag vart grinig och kanske lite dryg måt vissa kunder idag på jobbet, så måste jag säga att jag mår lite bättre idag. Blev lite sur på jobbet när jag skulle täcka Thomasz i kassan i typ 10minuter och det slutade med att jag stod där hela f*cking timmen, när jag va fett taggad på att stå i kundtjänst (där jag skulle vara enligt schema). Men men.... det blev roligare senare på dagen. En kund hade reklamerat en leksaks gitarr och när jag skulle bära bak den för "FÖRSTÖRNING!!!" så tog Markel (min arbetsledare) tag i det och ställde sig mitt i lagret och sa: "Thank you! Thank you!!" Sen slog han sönder gitarren i marken och gick typ ut mot lagerhissarna XD Det var typ det roligaste jag sett idag hahaha.

Sen kommer man hem och vattnet har frusit igen... inget vatten hemma idag!

*Ironi* Whoo-hoo!! *Ironi*

Men men, inget man kan göra förutom att klaga....eller promota!?!?!?!
Vill inte skryta (för det är verkligen inget att skryta om) men äntligen har jag lagt upp musik på min musik-myspace. Det är bara en liten loop browser grejj som jag gjorde ett tag tillbaka. Mixade ihop den lite snabbt i fredags och tänkte att det är bättre att ha något på sidan än ingenting liksom. Jag SKA mixa om den nu i veckan, och ta till mig lite mer tid (eftersom den låter som en nybörjare har mixat ihop den). Men men, orkar inte det nu (för jag é hemma....DUH!)

http://www.myspace.com/swedishchazmusic

Mr Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0