Le Biblioteque

Fy fan vad jag hatar franska..... but it does make a man look classy ;]
Though not in my eyes....
I alla fall...
Jag sitter på biblioteket i Forum Nacka just nu och tänker på vad ja ska göra i helgen... hmm.... svårt val eh? Jag ska jobba, 12-17 både lördag och söndag. *Tummar upp* Anledningen till att jag sitter här (det gör jag nog inte frivilligt) är nog för att jag nyss vart hos kuratorn på ungdomsmottagningen. Jag har en tid hos honom en gång i månaden. Trevlig snubbe, Daniel heter han. Nästa tid är Fredagen den 13:e kl. 13.00 XD hahah Snacka om tur jag har med tid och datum hehe. Synd att det inte ligger på våning 13 heheh. Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll dock... Jag har inga pengar, så ja kan inte gå ut med nån och det suger att vara hemma. Nån som har lust att kolla film eller nått? Fundar på att fortsätta jobba på låtar till projektarbetet. Men vi får se hur det går höhöhöhö

Aja, nu går bussen hemåt, så jag ska väl ta att hoppa på den eller nått.
Kanske skriver mer ikväll..... vi får se hur det går ;]



Mr Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0