Nästan Frisk =]

WHOHOOO! Nu börjar ja må bättre! Förutom hostan, näsblodet och snoret som rinner ur näsan så mår jag riktigt bra. Förutom att pappahåller på att skylla på att det är pga att jag röker som jag blivit sjuk.... aja whatever men huvudsaken är att jag mår bättre. Vi ska åka och hälsa på min äldre syrra senare idag, hon åker till Thailand i några månader imorn. Jävla lyckos... ska kolla om jag inte kan smuggla ner mig själv i baggaget hehe vore fett härligt. Har tankat ny Dragonforce albumet idag. Ultra Beatdown, helt ok för att vara Dragonforce. Men efter de andra albumen som de gjort så vet jag inte riktigt hur jag ska reagera på denna. Visst de är GRYMT skillade på sina instrument/sång men nån gräns måste det finnas även för dom......eller? Jag vet inte, ett roligt album iaf.... ska se dom den 26:e Februari på Tyrol med min kusin David, de ska bli skojj iaf.

Men men, nu ska jag fortsätta läsa lite och sen kanske till-och-med byta kläder (omg!!).... eftersom att jag haft "sjukling" kläder på mig i typ 4 dar nu.... börjar tröttna hehe

PEACE

Mr Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0