Nice Speech Mr. President

WOW! Idag är nog första gången nånsin som jag skriker "Håll Käften!" pga att jag vill se ett politiskt/historiskt ögonblick. Min brorsa blev lika paff tror jag. Men jag tycker de va ett hyfsat mäktigt tal, Obama tog upp viktiga punkter men nästa fråga är: kommer han kunna uppfylla dessa punkter? Jag tror (liksom alla gör strax innan/efter val) att han kommer nog göra ett hyfsat bra jobb. Dock hade jag nästan förväntat mig ett J.F.K. liknande fall med tanke på hur många rasister det finns i världen, men som tur va hände ingenting =]

Fan vilken härlig dag det har vart i övrigt föresten! Iaf om man gämför med gårdagen ENORMA brist på kul... Vattnet är tillbaka (det torskade igår kväll) och ja fick en skit snygg julklapp (en t-shirt) av Linda, tack =] Tja det är väl det som gjort dagen kul. Att få träffa Linda iaf. Glömde dock hennes julklapp hemma men ja får väl försöka att komma ihåg den imorn ;]

Mr Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0