What i've done..

... i've faced myself..
Lyssnar på Linkin Park just nu. Det kanske folk tycker inte är ok men screw you! Jag har spotify så jag får lyssna på vad jag vill =D hahahah Eat shit emo kid!
Första dagen tillbaka i skolan. De va rätt skönt att träffa alla igen, har haft lite tråkigt på sistone så det piggade upp. Även fast jag var tvungen att gå upp halv sex imorse =/
Kinesiskan sög (som vanligt) och geografin densamma. Men när det va dags för Filosofi så va alla taggade. MAGGAN HAR KOMMIT TILLBAKA!!!! Men lektionen var inställd för att hon är sjuk =[ vilket sög. Så det blev dags att dra till forum, plussa busskortet och nu är jag här hemma och gör ingenting. Funderar på att antigen lägga in lite låtar jag skrivit i Guitar Pro eller spela guitar hero..... jag vet inte riktigt hehe ska försöka fixa dom där bilderna på kläderna jag köpte under mellandagarna...


Mr Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0