Sommar :)

YAY! Äntligen bra väder! Sol och bad = NAJS!!
Var på krogen med tjejerna i onsdags (inte så smart med tanke på att jag jobbade dagen efter hehe) och vi drack vin och så drog vi till Pub Anchor och drack bärs! DE va najs :D



Jag har inte vart så aktiv på sistone, men jag kan väl uppdatera mig lite om vad som har hänt med mitt liv. JAG HAR SKAFFAT LÄGENHET!!!! Helt sjukt roligt! Ska flytta in om ca en vecka, jag är närvös som fan. Men jag har blandade känslor. Allt från ångest, panik, skräck & närvositet till EXTREM lycka, glädje & lättnad! Jag har även skaffat en ny dator. Eller ny och ny, det var min kusins gamla gamla dator, men den är i vilket fall MYCKET bättre än min gammla laptop hehe.

- Mr Tard

Kommentarer
Postat av: inger

nu har du min bloggadress

2009-07-18 @ 21:49:47
URL: http://eaglestreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0