SMLT3 Studentskiva


Som jag nydligen påpekade så var det min studentskiva i fredags (8/5). Jag går i klassen SML3 + ST3 (dvs: SMLT3) och det står för: Sam. Ljudteknik & Musikproduktion. Vi har delat klass med Sam. Teater i tre år nu, skolan slog ihop oss till en klass i våra samhällsämnen, och nu var det dags för våran "LEGENDARISKA" studentskiva.



Det var mycket party och en helt grymt rolig kväll. Däremot har jag aldrig varit så förbannad i mitt liv (tror jag). Jag hade bjudit tre gäster på middagen innan skivan och Åsa + Felicia sa till några dagar innan att de inte kunde komma pga att de skulle upp tidigt TIDIGT morgonen efter etc. Men min pappa får jag ett sms ifrån 30 MINUTER innan insläpp där det står att han mår dåligt och inte kan umgås med folk. Han har mått dåligt i flera veckor (det vet jag) men då hade han ju för fan inte behöft säga att han skulle komma!? Och då var det självklart försent att bjuda någon annan, så jag hade ingen med mig. Som tur var så satt jag bredvid Jacob och hans familj som är skit sköna, så det blev inte ensamt. Det var MYCKET lambo hit och lambo dit och några fina tal, även ett tråkigt och dåligt tal av en person men det säger jag inte vem det var för det är lite taskigt   ;)   Jag och Joel höll däremot ett tal tillsammans, ett såkallat "Sympati-tal" eftersom ingen av våra gäster kunde/ville komma. Det va lite wierd bara XD


Senare drog festen igång på riktigt och det kom mer och mer folk dit. Det var en sjukt rolig kväll helt enkelt, dvs tills jag blev utslängd haha. Det låter värre än vad som hände. Saken var att jag hade gjort ett vad med Karin för länge sen om att hon skulle gå upp till Jacob i min klass (Snubben med hängslen på bilden över) ge honom en bitchslap och säga att han hade haft sex med hennes bror. Saken är att hon gjorde det nu, och sen en gång till (helt oprovocerat) och då sa Jacob att om hon gjorde det en gång till så skulle han säga till vakten. Karin fnissade och trodde att han drev så hon gjode det igen, och vad händer då? JO! Jacob säger till vakten såklart och vakten säger att det är dags för Karin att gå. Då säger jag att det mitt fel för jag provocerade fram slaget etc. Så då fick vi båda gå därifrån :P Inte riktigt vad Jacob hade planerat, men va fan det var ju på ett sätt mitt fel och festen började dö ut ändå (klockan var strax efter ett).



- Mr Tard

Kommentarer
Postat av: Ludde

det var en bra skiva iaf, bra musik o roligt folk.

surt att du blev utslängd. jag var påväg att följa efter er 3, men när jag gick mot garderoben mötes jag av en jättekram från en tjej jag inte sett sen sommaren 06 på en språkresa till Malta, så jag stannade och snackade med henne..

har haft lite dåligt samvete över det,hoppas du förstår iallafall!

2009-05-14 @ 18:50:06
URL: http://kasperochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0