SR - Sveriges Radio



Whohoo!! Var på (typ) mitt första studiebesök sen typ fyran.....tror jag. Första gången med den här speciella klassen i alla fall...och "speciell" är ett lite för snällt ord för att beskriva våran klass. Men det var väl helt ok att vara där. Fick se in i lite studier, kolla tekniken och va nere i arkivet. Skulle inte säga att det va SUPERKUL direkt, men det klår ju att typ ha sovmorgon istället och sen läsa på Branschkunskapen tätt följt av seminarier på Filosofin......... JA! Jag va ironisk! Dock hade vi seminarier när vi drog tillbaka till plugget (2½ timmars hål for the win! NOT). En trevlig dag antar jag, va lite "social" med mina syskon när jag kom hem. Vi kollade JERRY SPRINGER! Det har typ blivit den "nya" familjeunderhållningen i mitt hem nu typ. Det sänds Måndag-Fredag (och på helger tror jag O_o) på TV400 mellan 17.05-19.00 tror jag :P Inte för att nån bryr sig om det, men jag får väl göra mitt bästa att sprida "budskapet" vidare höhö :D


Började kolla på Yes Man imorse också, och den såg jag klart för några timmar sen. Det är bra och jag blev på sjukt bra humör utav den :D Vet dock inte varför...? Men filmen var rätt förutsägbar. Jag kunde gissa mig fram filmen innan jag såg den och hade väl ca 75% rätt. Men ändå..... TRE av FEM tards får den :P



Holy Pancakes! Jag glömde göra mitt presskit!!! Jag får se till att göra den imorn innan SAT3's skiva eller nått :S



- Mr Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0