Stråk Kvartett



Idag så var det den stora dagen! Dagen då mitt mästerverk äntligen skulle bli inspelat! Vi har jobbat med låtar i "Arrangering & Komposition" i typ en månad nu, och idag skulle musikerna från högskolan komma och spela in våra verk. "Mitt" verk heter "Through The Fire And Flames" och om jag ska var helt ärlig så är det itne mitt verk. Jag gjorde ett arr (arrangering) på låten med samma namn utav Dragonforce. Det blev rätt lyckat tycker jag :) Jag filmade det och vår lärare (David Lennartsson) spelade in ljudet. Så snart komer låten OCH videon upp på min myspacesida. För er som inte vet om den så är detta addressen: http://www.myspace.com/swedishchazmusic.


- Mr Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0