C.O. och allt annat

Nu har jag hamnat i en sån här svacka igen där jag inte bloggar lika mycket. Vilket suger iofs för jag vill ju skriva men jag har ingen ork liksom, och hur kul är det med inlägg som har 3 meningar osm max liksom?
Men jag hoppar nog rakt in i det då...

Det har hänt en hel del saker sen jag sist bloggade. Bland annat har jag jobbat Lördag-Tisdag och jag ska fortsätta jobba idag (Onsdag) och Torsdag. Det är kul på jobbet och så men det blir ju lite långtråkigt efter 16.00 när dem som jobbat tidigt går hem och det knappt är några kunder i butiken, men men. Igår fick jag veta något kul om en kollega på jobbet. Jag har ju inte haft någon digitalbox på typ 4 eller 5 månader så jag har ju missat en hel del på tv. Bland annat att Inger på jobbet vart med i Bonde Söker Fru!! Satt och kollade lite på Tv4 Play nu på morgonkvisten för att se om det var så: och det är det! Fan vad kul :D Lite tr¨åkigare att hon var den första att åka ut ur huset när hon hade flyttat in med Janne och 3 andra tjejer.

Men igår efter jobbet så drog jag, Sandro & Johan hem till Gurra och lirade Fifa10 i några timmar. Det va grymt kul, och jääävlar vad det blev hett om öronen ibland! Sandro och Johan kan inte tåla att förlora direkt, hahaha.

Men nu är det nog dags för mig att borsta tänderna, för nu ska jag iväg och jobba ytterligare ett 11.00-20.15 pass :(

Mors!

- Mr Tard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0