:)



Charlee är glad :)
Har nyss kollat på Watchmen (första gången jag såg den nu) och jag tyckte den var jävligt bra. Jag orkar inte nån recension på den nu eftersom att jag är så sjukt trött. De senaste 2 dygnen har jag inte sovit många timmar alls. Runt 5-7 kanske?

I tisdags jobbade jag 11-20.15 och sen skulle jag jobba 7-16.00onsdagen. Planen var att jag skulle hem på tisdagen och sova men så träffade jag Nicholas och Arvid vid centralen och hängde med och tog "bara en öl" sen skulle jag hem..... yeah right!! Jag kom hem klockan 01.00 ungefär och gick up 05.00. Sen han jag ta en powernap i drygt en timme, så blev det ut på krogen. Eller rättare sagt: Viper Room. En snubbe på Nacka Gymnasium (Simon) hade hyrt halva till sitt projektarbete. Vi gick dit och det va väl helt ok, ganska lame dansgolv och DJ:n sög faktiskt. Men vi drog väl strax efter 01.00 nån gång. Fast jag gick ju inte hem direkt....

Så nu idag när jag vaknade så var jag sjukt trött och jag åkte väl hem till mig runt 12 och har sovit lite till-och-från hela dan. För övrigt skrev jag en låt om nicholas och köpte pizza/chip/julmust på Lidl och tjockade mig. För imorn blir det gymmet!!!

Men nu ska jag sova hade jag tänkt... eller nått...
Mors!


- Mr Tard

Kommentarer
Postat av: Rutger

Ytterst vacker bild compadre, den talar verkligen till mitt hjärta<3

2009-11-13 @ 01:01:42
Postat av: Mr Tard

Hahaha du menar bilden gissar jag?

2009-11-13 @ 13:23:27
URL: http://mrtard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0