Jobbigt jobb



Pengar är ju pengar som man brukar säga, men fan vad jobbigt det ska vara att jobba (no pun intended).
Plus att när Sandro och Johan "trackar" på mig blir det inte lättare/roligare att komma till jobbet direkt. Jag vet att dom bara skojjar men fan, det blir jobbigt som fan efter ett tag. Speciellt nu när Gurra har tagit deras parti. Men men skit samma... Det är Malin's sista dag på Clas Ohlson imorn, måste fan komma på nått taskigt som hon måste göra.. Kanske flytta alla varor på pelarna till nått annat ställe och säga åt henne att flytta tillbaka dom sen igen hehe... nej nått taskigt ska det vara iaf. Nu ska jag kolla på antigen The Curious Life of Benjamin Button eller Transformers 2. Har inte riktigt bestämt mig ännu.

-Mr Tard

Kommentarer
Postat av: Anna

ofta att man inte alltid väljer transformers :P

2009-12-17 @ 03:32:05
URL: http://twilightdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0