Lärare...? Jag vet inte...

Fan vad mycket ångest jag har! Jag vet itne om jag längre vill fortsätta på högskolan! Jag är helt enkelt inte "plugga" person. Jag har svårt att läsa skrivter och böcker pga att jag "måste". Jag klarar inte av det bara.. Kalla det konsentrationssvårigheter eller kalla det vad du vill... det går bara inte!

Men vad ska jag göra annars då?

Jag vill ju inte jobba på Clas Ohlson resten av mitt liv...
Ska kanske försöka söka en "utlandstjänst" inom projektbygge. Dvs Åka till England och hjälpa till med att starta de nya Clas Ohlson butikerna som kommer att öppnas.... hoppas det finns tjänster kvar. Jag tror att det är alla fyllda.... *suck*

Vad ska jag annars göra? "Bara" jobba och ta ett sabbats år? Jag har ingen röd tråd längre.....


Juste, här är min senaste tatuering:




- Mr Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0