Oj då!

Hehe, my bad! Har glömt att skriva i denna förbaskade blogg :P
Jag borde lägga upp bilder på min nya tatuering samt nya piercing men har inte hittat kameran. *host*ursäkt*host*. Aja skit samma.

Min kompis (Mark) från Skottland va här och hälsade på några dagar (Lördag-Tisdag) och det var sjukt kul att träffa honom. Min sexiga skottlands-dialekt kom tillbaka (är borta igen dock) och det va riktigt skönt att känna sig männsklig igen :D På lördagen när han kom så hade vi lite fest i lägenheten och sen drog vi till The Bridge som även kallas (om jag kan stava det rätt) Hirschenkeller. Hans reaktion på det stället va sjukt roligt :D för han kom in och såg hur många snygga tjejer det fanns och typ fick en hjärtattack. För oddsen att hitta snygga tjejer i Skottland är 1:10,000 medans i stockholm ligger den kanske på 1:4. Han tyckte även att alla svenska killar va sjukt långa och de va inte bra enligt honom.
Vad mer kan jag säga om den tid som gått? Jag blev stört sjuk efter jag gjorde tatueringen och missade mycket i skolan. Jag spydde för övrigt mitt i ett gruppexaminationstal! Dvs att jag sprang ju såklart till toaletten och spydde ;) Har haft tankar på att hoppas av skolan efter den här terminen och söka Projektgruppsjobb inom Clas Ohlson i England! Vore sjukt kul att jobba där i 6månader och kanske bosätta sig där. Men men.... jag har itne riktigt bestämt mig.

Nu ska jag kanske klä på mig och ta en dusch, jag vaknade vid 13.00 ungefär och har bara degat i sängen och kollat film upp tills nu. Jag vill dra UT ikväll men alla bangar :(

- Mr Tard

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha klart att det finns snygga tjejer i skottland. Jag bor ju här! :O

2009-11-01 @ 15:52:15
Postat av: Mr Tard

Hahaha exakt det jag menar ;)

2009-11-02 @ 12:28:11
URL: http://mrtard.blogg.se/
Postat av: Linda

..........

2009-11-02 @ 21:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0