Ugh, trött

Just nu är jag ganska trött. Borde väl sova antar jag.
Men nej jag måste ju såklart skriva i bloggen....

Vaknade iaf idag med att nicholas kommer in och påstår att det är mitt fel att kylen har läckt över natten, och ja det var det. Vi har typ en behållare i kylen där man kan hälla t.ex. vatten så kan man trycka på en knapp och ta det direkt från kylskåpsdörren. Jag hade bytt vattnet mot saft och tydligen inte satt dit den ordentligt, så det var saft överallt. Under kylen och framför den på hela golvet.

Jag kunde ju inte bara lämna det så det va bara att börja städa, vad fanns det för anledning att gå och lägga sig sen igen? Jag gick upp och käka lite, kolla på lite Weeds och har typ bara segat hela dagen.

Nu ska jag äntligen få sova lite eftersom jag har föreläsning imorn....
Fast sen kommer Cribbe och Sebbe hit och vi ska spela Guitar Hero och dricka öl!!! Det kommer bli najs.

Gonatt..

- Mr Tard

Kommentarer
Postat av: Arvid

haha saft mannen charlie!



har han skotten (mark) eller va han hette dragigt hem nu?

2009-10-20 @ 17:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0