30 Timmar

ok så här är grejjen: Jag är just nu sjukt jävla full och kan inte stava! men det kan jag inte annars heller! Det har vart ett par grymma dygn! Vi blev sjuuuukt fulla på kryssningen och hade grymt kul (med OCH utan alkohol) sen efteråt gick vi av båten och fortsatten supa (det gjorde vi iofs när vi vaknade också) och jag har festat loss hela natten! Gurra och jag skulle starta en molotov och bränna ner en byggnad, minns inte hur det gifck (och det va för typ ett par timmar asen). Jag vill inte skämma ut mig med mig staving något mer så jag avslutar nu, mer detaljerad information om krussning etc kommer imorn...


- Mr Tard

P.s. Är bara så sjukt jävla lack att jag inte fick till det 100% med den där M.I.L.F:en på båten! FAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0