Sista dygnet innan tentan ska vara inne...

Ja vi får väl se hur det går... jag skulle säga att det finns mellan 1-5% chans att jag får godkänt på tentan. Men annars kan man kompletera så det är lungt ;)
I nu-läget har jag skrivit 2/4 tema:n och det är väl en bit kvar men jag hoppas verkligen att jag inte blir distraherad som jag brukar bli.... måste laga mat snart också! S-U-C-K!! Men imorgon blir det fan kryssningen med gänget från jobbet! FAN VAD KUL DET KOMMER BLI!!!! jag förtjänar verkligen att komma bort från stockholm ett tag, har tröttnat på denna stad så enormt! OCH det blir en fin belöning för att jag (förhoppningsvist) lyckas skriva klart tentan i tid ;)

Aja, nu ska jag bege mig tillbaka till pluggandet...

- Mr Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0