Tenta, tvätten och mat =)

Som ni (dvs dom få som läser det här) vet så har jag inte vart så aktiv. Det kan bara skyllas på en sak: Tentaångest!! Har vart så sjukt orolig över min hemtenta som ska vara inne på fredag att jag inte vetat vad jag ska göra. Folk har velat dra ut mig på krogen eller spela spel eller bara kolla på film. Jag har hela tiden svarat: "Nej jag MÅSTE verkligen plugga!" Men det jag egentligen har gjort är att sitta hemma och tyckt syn om mig själv för att jag är så jävla sämst på att plugga! MEN INGE MER!! Nu när jag vet att det är två dagar kvar så vet jag att jag måste plugga! Och fingrarna flyger som en ko i en orkan över tangentbordet vid laptop:en. NU JÄVLAR SKA DET VARA NOG!!!

För övrigt så har jag tvättat idag och ska springa ner och hämta tvätten nu! Jag ska sen till centrum och köpa mat för det 1½ veckorna framöver för ja kommer nog inte ha pengar till det efter fredagen då det är kryssning med jobbet!! :D Juste! Har börjat lyssna på Veronica Maggio också, vet inte riktigt varför men det kan vara Spotify's fel. VIll inte säga att hon är direkt bra, men hon är inte dålig heller. Hon kan ju typ sjunga liksom :P

- Mr Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0